May 21, 2007

angler dinner

 

Is this not the scariest shit you have every seen?
It's what I ate tonight.
Fear is delicious.
(Agujjim is a dish with a whole steamed angler smothered in chili-anchovy sauce, bean sprouts and assorted shellfish popular in late Spring. I love it when my food has teeth.)

7 comments:

Sam said...

Jejus.

lisa said...

yucky

riley said...

nah, it's yummy-ugly.

Kelly said...
This comment has been removed by the author.
Kelly said...

Isn't this the guy who chased Marlon and Dory around when they were looking for Nemo???

Ick!

....xo

natania said...

YES!! Kelly you are sooo right...I never even clued into that duh!!! EWWWWWWWWWWWWWWWWWW....Sarah!! Come home lol!!

riley said...

been watching a few kids' movies lately guys... ? (yeah, I know, try everyday!)